Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Wymiana, reklamacje i zwroty

 

  1.  REGULAMIN

Wymiana towaru

  • Zakupione u nas produkty wymieniamy za darmo, pod warunkiem, że odesłany towar był nieużywany i posiada wszystkie oryginalne metki.
  • Na wymianę towaru masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Jak wymienić produkt?

  1. Sprawdź czy w aktualnej ofercie sklepu znajduje się rozmiar i kolor, na który chcesz dokonać wymiany, bądź skontaktuj się z nami sprawdzimy stan magazynowy.
  2. Wymiany dokonać można również na dowolnie wybraną rzecz z oferty Sklepu.
  3. Do przesyłki dołączyliśmy "Dokument wymiany / zwrotu" – wypełnij go dokładnie, podając dane produktu, który wymieniasz i na który wymieniasz.
  4. Zapakuj produkty wraz z formularzem i odeślij na adres:

NA TEN ADRES PROSZĘ WYSYŁAĆ TYLKO WYMIANY TOWARU !
Zwroty odesłane pod ten adres będą traktowane jako chęć wymiany!
            
           
 
             DZIAŁ WYMIANY
            
             skr,pocztowa 16
            70-474  Szczecin 34
  1. Po otrzymaniu przez nas przesyłki - w przeciągu kilku dni na nasz koszt, wyślemy pożądany przez Ciebie produkt.

  2. Nie odbieramy przesyłek „za pobraniem”.

  3. Towar zawsze odsyłaj listem poleconym lub paczką.

  4. Produkty które zostały wymienione nie podlegają zwrotowi, tylko ewentualnie dalszej wymianie paczek odesłanych na zwrot nie odbieramy!
     Nie jesteś pewny wymiany dokonaj zwrotu towaru i dokonaj nowego zamówienia.

 

Żeby Państwa wymiana towaru przebiegła - szybko i bezproblemowo prosimy przez odsyłką o kontakt z nami w celu wskazania nam modelu na wymianę.

  

Zwrot towaru

  • Zgodnie z obowiązującymi przepisami które weszły w życie z dniem 25 grudnia 2014r  w ciągu 14 dni kalendarzowych* od daty dostarczenia zamówionego towaru, jako konsument nie prowadzący działalności gospodarczej, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość

            * Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą i nie otrzymuje od nas faktury VAT.

 

Jak zwrócić towar?

 

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie, z wszystkimi metkami,  w stanie nie zmienionym, jeśli jest taka możliwość w oryginalnym opakowaniu, wraz z całą jego zawartością, z dołączonym oświadczeniem o chęci zwrotu towaru i koniecznie dowodem zakupu.
  2. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, zapachu perfum, proszku po praniu, czy potu!
  3. W przesyłce jest dołączony "Dokument zwrotu / wymiany" – wypełnij go dokładnie i wraz z dowodem zakupu odeślij na nasz adres korespondencyjny. Pamiętaj o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego.

 Oświadczenie możesz napisać również odręcznie.


Co musi zawierać OŚWIADCZENIE:

 

- imię, nazwisko i dane adresowe

- numer złożonego zamówienia

- dołączony dowód zakupu otrzymany wraz z zamówionym towarem

- w piśmie proszę zawrzeć chęć zwrotu towaru z dopisanym numerem konta do zwrotu

- podać powód z jakiego towar jest zwracany

JAK WYGLĄDA PROCEDURA ZWROTU

  1. Po odebraniu przesyłki zwracany towar jest przekazywany do naszego magazynu w Anglii ( datę odbioru przesyłki zawsze mogą Państwo sobie sprawdzić w drodze śledzenia przesyłki )
  2. Nie monitorujemy pojedynczych zwrotów, a termin przelewu mogą Państwo obliczyć po sprawdzeniu dniu odbioru przesyłki z poczty
  3. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, zwrot należności za odesłany towar nastąpi w ciągu 14 dni, od momentu odebrania przesyłki i sprawdzenia stanu zwracanego towaru.
  4. Przesyłki wysłane po ustawowym terminie, bez oświadczeń o zwrocie, dowodów zakupów nie zostaną przyjęte.
 
Jeśli powyższe zasady nie odpowiadają Państwu prosimy o nie dokonywanie zakupów!

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu, brak wysłanego oświadczenia o zwrocie produktu, wysłania zwrotu po ustawowym terminie lub oznaki użytkowania ). W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Zwracany towar poprzez pocztę polską należy odesłać na adres: (kurierzy nie doręczają przesyłek na skrytki)

UL. ŁUKASIŃSKIEGO 38 C

skr,pocztowa 13

71-217 FILIA SZCZECIN 6

 

Przesyłki z poczty odbierane są raz w tygodniu prosimy więc cierpliwie czekać na przelew zwrotny.

Każda przesyłka na pewno zostanie odebrana przez nas.

 

Sklep nie odbiera żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem!

Zwrotami klientów zajmuje się oddział firmy w Anglii przed chęcią kontaktu prosimy przeczytać warunki zwrotu aby nie pytać o to na co mają Państwo w odpowiedzi powyżej - np. kiedy otrzymam zwrot pieniędzy -  szanujmy swój czas.

 

 

Reklamacja towaru

 

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt  który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu,  formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. Reklamowany towar aby dotarł do właściwej osoby proszę wysłać na adres główny firmy Febe Design The Broadway 28-29 W52NP London z dopiskiem - DZIAŁ REKLAMACJI.
  3. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię  o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, do przesyłki nie zostanie dołączony opis szkody, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

 

 

do góry