Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
- REGULAMIN
Wymiana towaru
- Zakupione u nas produkty wymieniamy za darmo, pod warunkiem, że odesłany towar był nieużywany i posiada wszystkie oryginalne metki.
- Na wymianę towaru masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Jak wymienić produkt?
- Sprawdź czy w aktualnej ofercie sklepu znajduje się rozmiar i kolor, na który chcesz dokonać wymiany, bądź skontaktuj się z nami sprawdzimy stan magazynowy.
- Wymiany dokonać można również na dowolnie wybraną rzecz z oferty Sklepu.
- Do przesyłki dołączyliśmy "Dokument wymiany / zwrotu" – wypełnij go dokładnie, podając dane produktu, który wymieniasz i na który wymieniasz.
- Zapakuj produkty wraz z formularzem i odeślij na adres:
NA TEN ADRES PROSZĘ WYSYŁAĆ TYLKO WYMIANY TOWARU !
-
Po otrzymaniu przez nas przesyłki - w przeciągu kilku dni na nasz koszt, wyślemy pożądany przez Ciebie produkt.
-
Nie odbieramy przesyłek „za pobraniem”.
-
Towar zawsze odsyłaj listem poleconym lub paczką.
-
Produkty które zostały wymienione nie podlegają zwrotowi, tylko ewentualnie dalszej wymianie paczek odesłanych na zwrot nie odbieramy!
Nie jesteś pewny wymiany dokonaj zwrotu towaru i dokonaj nowego zamówienia.
Żeby Państwa wymiana towaru przebiegła - szybko i bezproblemowo prosimy przez odsyłką o kontakt z nami w celu wskazania nam modelu na wymianę.
Zwrot towaru
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami które weszły w życie z dniem 25 grudnia 2014r w ciągu 14 dni kalendarzowych* od daty dostarczenia zamówionego towaru, jako konsument nie prowadzący działalności gospodarczej, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość
* Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą i nie otrzymuje od nas faktury VAT.
Jak zwrócić towar?
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie, z wszystkimi metkami, w stanie nie zmienionym, jeśli jest taka możliwość w oryginalnym opakowaniu, wraz z całą jego zawartością, z dołączonym oświadczeniem o chęci zwrotu towaru i koniecznie dowodem zakupu.
- Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, zapachu perfum, proszku po praniu, czy potu!
- W przesyłce jest dołączony "Dokument zwrotu / wymiany" – wypełnij go dokładnie i wraz z dowodem zakupu odeślij na nasz adres korespondencyjny. Pamiętaj o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego.
Oświadczenie możesz napisać również odręcznie.
Co musi zawierać OŚWIADCZENIE:
- imię, nazwisko i dane adresowe
- numer złożonego zamówienia
- dołączony dowód zakupu otrzymany wraz z zamówionym towarem
- w piśmie proszę zawrzeć chęć zwrotu towaru z dopisanym numerem konta do zwrotu
- podać powód z jakiego towar jest zwracany
JAK WYGLĄDA PROCEDURA ZWROTU
- Po odebraniu przesyłki zwracany towar jest przekazywany do naszego magazynu w Anglii ( datę odbioru przesyłki zawsze mogą Państwo sobie sprawdzić w drodze śledzenia przesyłki )
- Nie monitorujemy pojedynczych zwrotów, a termin przelewu mogą Państwo obliczyć po sprawdzeniu dniu odbioru przesyłki z poczty
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, zwrot należności za odesłany towar nastąpi w ciągu 14 dni, od momentu odebrania przesyłki i sprawdzenia stanu zwracanego towaru.
- Przesyłki wysłane po ustawowym terminie, bez oświadczeń o zwrocie, dowodów zakupów nie zostaną przyjęte.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu, brak wysłanego oświadczenia o zwrocie produktu, wysłania zwrotu po ustawowym terminie lub oznaki użytkowania ). W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
Zwracany towar poprzez pocztę polską należy odesłać na adres: (kurierzy nie doręczają przesyłek na skrytki)
UL. ŁUKASIŃSKIEGO 38 C
skr,pocztowa 13
71-217 FILIA SZCZECIN 6
Przesyłki z poczty odbierane są raz w tygodniu prosimy więc cierpliwie czekać na przelew zwrotny.
Każda przesyłka na pewno zostanie odebrana przez nas.
Sklep nie odbiera żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem!
Zwrotami klientów zajmuje się oddział firmy w Anglii przed chęcią kontaktu prosimy przeczytać warunki zwrotu aby nie pytać o to na co mają Państwo w odpowiedzi powyżej - np. kiedy otrzymam zwrot pieniędzy - szanujmy swój czas.
Reklamacja towaru
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- Reklamowany towar aby dotarł do właściwej osoby proszę wysłać na adres główny firmy Febe Design The Broadway 28-29 W52NP London z dopiskiem - DZIAŁ REKLAMACJI.
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, do przesyłki nie zostanie dołączony opis szkody, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.